view sourceprint?

Nu var det verkligen länge sen...

Ikväll kom jag och tänka på bloggar man har haft genom åren, så jag gick in på dom och har läst inlägg från -07. Superkul! :D Många roliga händelser som har med barnen att göra så nån gång, när jag lyckas ta mig tid ska jag kopiera allt och skriva ut. Jättekul att läsa, synd att man inte har fortsatt hela vägen. Man tror att man ska  komma ihåg så mycket men mitt minne är verkligen sämre än vad jag tror! Glad är jag iallafall att jag har skrivit upp det mesta händelserna iallafall från barnens första tid! 
 
Jag blev jätteglad när jag såg kommentarerna jag har fått så jag kände ju att jag måste försöka mig på ett inlägg då...
 
Ikväll har vi varit på middag hos Tomas och Lena som är våra grannar, Saga har varit på Halloween disco. Martin och William är fortfarande där men Saga var så trött och vile hem och sova.
 
Imorgon ska vi troligtvis till badhuset och busa av oss, på söndag tänkte vi åka till Sophie i Sundsvall och gratta henne på födelsedagen som är på Måndag. Jao, så är det med det... Ja, ni ser ju. Jag är sämst på att blogga. Vet liksom inte vad jag ska skriva, och inte blir det bra heller.... Men nu har du några rader att läsa, min lilla mamma :) <3. Kanske blir det några fler när jag funderat ut något mer vettigt;)
 
Lite bilder från den senaste tiden kanske kan göra det lättare...
Här är våran fina, läskiga pumpa som jag och barnen gjorde iordning för ett par dagar sedan, den står ute på bron så inga vågar sig hit;)
 
William har varit hos moffa och när jag mötte upp dom i stan för att hämta William så fick William en idé om att åka till Lillsjön och gå skogsstigen som finns där. En jättebra idé tyckte jag så vi åkte tid och gick i det supersköna vädret. William var väldigt intresserad av informationsskyltarna efter stigen, det var så mysigt:)
Sen blev jag blöt om fötterna och vi hittade hål  i mina skor, så vi åkte till Lillänge för att ev köpa nya. Men jag hittade inga, William provade medans jag provade och han hittade ett par vinterskor som han ville ha, och jag hade inte hjärta nog att säga nej fasst han har mer än tillräckligt med vinterskor redan så såklart fick han dom! Det är inte ofta han hittar något han vill ha när vi är ute på affärer så då måste man ju passa på:)
 
 
Här jag och några fler anordnat after work på föreningshuset här på byn med tacobuffé. Jätte lyckat blev det!
 
 
Längtar tills jag får se det färdiga resultatet på mina skatter:) 
Här är jag och William på tågstationen, vi har köpt ett simkort åt hans telefon. Lite knäppt kan tyckas då han bara är 7år men jag tyckte att det kunde vara smidigt när han är ute och ränner uppe på byn eller här hos grannarna, så man kan ringa och få reda på var han är. Det har däremot inte fungerat så bra eftersom han inte är så intresserad av telefonen och glömmer att ta med sig och så glömmer vi att ladda :P Ja, nångång kommer den väl till användning iallafall. 
 
Det var allt för den här gången. :)
 

Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0