view sourceprint?

Att sakna någon mer än någonsin


Jag och barnen tog oss en liten biltur idag, fasst inte så liten egentligen. Det blev nog 28 mil tur och retur, men det var det värt! 
Vi åkte direkt när willian kommit hem från skolan, barnen var lite rastlös på vägen mot moster, min ena syster. Hon har flyttat till en jättemysig liten stuga mitt ute i ingenstans. 

Vi hade det jättemysigt, barnen blev så glad över att träffa henne! Hon bjöd på grillade hamburgare och marängsviss till efterrätt. och vi satt ute på hennes veranda och mådde gott! Saga lekte länge i den gulliga lilla lekstugan hon hade på gården, william ordnade med deras ved, lekte nere vid bäcken och spelade badminton med kottar😉 

Blev lite avundsjuk på hennes lilla stuga faktiskt, hade varit mysigt med en egen liten sommarstuga på nåt fint ställe. 

Att behöva åka hem igen tyckte vi alla var väldigt tråkigt, det jobbiga är att jag saknar henne så otroligt mycket. Att bara ha henne i närheten, som man alltid haft förut men som man inte riktigt har längre. Att kunna träffas spontant funkar inte längre, Kanske kommer vi aldrig kunna göra det igen? :'( 

Dessutom flyttar andra syrran, som står mig minst lika nära ännu längre bort.. 

Ni kan ju gissa om jag har lite lätt seperationsångest nu. 
Mina fina systrar har blivit vuxen. 

Om det ska vara såhär jobbigt när ens systrar "lämnar boet" hur jobbigt ska det då vara när ens barn gör det? Huvva, jag ska nog skaffa en stor gård med flera familjehus på tror jag ;) 

Nä men fy, känns jobbigt de här💔

Tack Sophie för en underbar dag! Fast jag saknar dig ännu mer nu❤

Och Ronja, du kommer få det så bra och jag hoppas du kommer att komma tillbaka. 

Lycka till i framtiden, jag älskar er❤❤





 

 

 

 


Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0