view sourceprint?

William 6år<3<3<3

Imorgon är det Williams 6års dag.

Hjälp vad tiden går snabbt:) redan 6år, till hösten böjar ha skolan... Lite ångest. Vill spola tillbaka tiden från att han var nyfödd och göra om dessa år om och om igen, dom har varit helt underbara<3 Men såklart är det roligt nu också, trots 6års perioden han har till och från (han är som en mini tonåring som vet bäst;) ) så kul att se hur han utvecklas och blir så himla stor stor.

Idag hade vi födelsedagsdisco för William på barnens dagis, det blev ett stort kalas då han firade tillsammans med 2st nyblivna 6åringar till! Jättefin tårta och massa godsaker  till, glass m.m. Det blev jättelyckat och det var så smidig att slå ihop dessa kalas, det blir ju nästan kalas varje dag den här månaden ;) iallafall här på byn:P

William fick måga fina presenter av sina kompisar, 3-4paket med lego, film, pengar, kläder, spel och andra leksaker. Moffa var även hit och firade honom igår och då fick han en radiostyrd bil, saga fick också en present -en påse med massa pyssel i.

(Bilder på kalaset täkte jag lägga upp i efterhand)

Imorgon ska vi kliva upp tidigt för att sjunga och komma med frukost på säng, barnen är lediga imorgon så jag tänkte överraska dom med att åka på badet, sen hem så momma & gänget kan gratulera honom. Grilla hamburgare som han har beställt och efter middag lär det bli fler som kommer och grattar honom.

Trots att det verkligen har varit fullt ös hela dagen så är han fortfarande ute med pappa Martin och stökar (kl är 20) och ska egentligen sova nu. Jag tror dom kastar skräp till majbrasan.

Saga tittar på tv såklart (yakari och eva&adam (barnvarianten)) men nu ska jag ta och ropa in honom och lägga barnen. Blite mycket stök ikväll, fixa tårtor, städa och pynta med massor av ballonger och flaggspel:)




Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0