view sourceprint?

"Hyss" nr. 175

Det var ett tag sen jag vaknade av överraskningar från William.
Men imorse gjorde han ett igen.
Jag vaknade av massa hammrande från sagas rum,
jag ser att han spikar (dom största spikarna jag någonsin sätt)
på väggen i Sagas rum, som tur var bakom dörren så det inte syns så väl. Men 2 stora hål blev det.
MEN inte nog med det så hade dom även lekt med vatten i hennes kök, gjort "soppa" av vatten, coca cola, vitlökspulver (så mycke att det stank vitlök i hela huset flera timmar) och salt.
Jag förklarade för honom att han visste att han inte fick leka med verktygslådan
utan att mamma eller pappa inte visste om det, och att dom inte fick leka mer än
med vatten i Sagas kök, men att man måste då fråga oss först.
Och ja, det hade ju han glömt bort ;) och saga hon sa bara skyllde ifrån sig på William :P
♥ Lovely kids ♥
Jag är iallafall väldigt tacksam över att inget värre hände, som att någon av dom gjorde sig illa eller rymde...
busungen:*

Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0