view sourceprint?

"Freez­ing, like when rain turns to snow"

Sitter med min värmefilt på högsta värmen, en het kopp te, mössa, och tjockstrumpor och ändå fryser jag!

Vaknade med uppsvullen hals imorse, kunde knappt prata eller svälja! Det kanske är det värsta som finns, tog mig iallafall till praktiken och det gick bra men var lite frusen och halv tussig.  

Alla var jättetrevliga och det verkar jättebra där! Vår första uppgift är att göra en layout till ett klistermärke som man kan sätta på bilar/takboxar med reklam för jämtland- härjedalens skidförbund! JÄTTEKUL verkligen! Så det tänkte jag hålla på med lite mer nu när jag kommit hem, kanske lägger jag ut lite av resultaten under praktikens gång. Vi får se.
Saga följde med Emma hem efter dagis idag, och så vi blev bjuden på middag hos svärmor och svärfar- vilken LYX va! :) Och vår saknade William kommer äntligen hem ikväll också, ååååh vad jag längtar och tänk va jag ska rå om honom sen:)<3


Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0