view sourceprint?

"Others may walk it with you, but no one can walk it for you"

Hello folks!

Här har det inte hänt mycket ser jag? :P äe, har inte tillräckligt med tid/ork/lust till att sitta och skriva, och lägga in bilder m.m. Men skulle behöva bättra mig, för det är jättekul att kolla tillbaka i. Speciellt för barnen:)

(Men jag måste säga att jag är imponerad över att jag fortfarande har besökare!) 

Nåja, William är i Norge. Den stora killen följde med moffa dit igår! Får väl se om han kommer hem imorgon eller på onsdag. Han verkar väldigt nöjd över att vara där, även om han hade lite hemlängtan imorse men det glömdes bort ganska snart. Värst var det när han skulle åka, han var ju glad men jag hade lite seperationsångest måste jag erkänna. Men det är ganska lugnt och skönt men lite tomt är det här hemma, ska bli kul när han kommer hem igen:)

Imorgon börjar jag min praktik på B2B magazine ska bli otroligt kul och spännande! Lite nervöst, men jag längtar sååå :D

Annars har jag haft en lång och intensiv dag på skolan, så jag är ganska trött i huvet just nu. Har börjat fått ont i halsen också så jag ska ta mej en kopp te och hoppas att det blir bättre. Har inga bilder på den här datorn men ska försöka ta igen lite inlägg (tex från Williams kalas) lite senare. Har det ju lite lugnare här hemma nu så kanske man får lite tid över. :)

Hade så bra ni stackare som fortfarande tittar in lite då och då ;)


Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0