view sourceprint?

Broken heart

Medans jag stog i duschen imorse så lekte William och Saga att det golvet var en papperskorg, å alla pärlor som man lägger pärlplatta med skulle slängas. När jag kom ut ur duschen såg jag hur dom tog varsin näve och slängde ut över hela köksgolvet och skrattade, och då hade dom redan hunnit kasta ut 5 nävar :P Skitungar;) Dom var iallafall duktiga att hjälpa mig att plocka upp efter sig.

På dagis vägrade Saga att släppa mig, hon ville inte va på dagis! Lillgumman va så ledsen :´( Å jag känner mig som den sämsta människan i världen som lämnade henne ledsen. När jag satte mig i bilen såg jag William ropade på mig också med en ledsen min. Var nära att stanna och gå och hämta dom igen. Tycker det är så fruktansvärt jobbigt när det blir så. Funderar på att låta dom vara ledig imorgon... Har så mycket att göra egentligen och nästa vecka är dom ju ledig i 4 veckor. Men dom behöver verkligen vara lite lediga nu som det känns. Mina älsklingar som jag älskar så mycket att det gör ont<3

Ångest över skolan har jag också, fan. Det är så mycke vi måste göra och det känns inte som jag får nånting gjort, men det är bara att bita ihop. Inte så värst länge kvar ändå och snart är det ju praktik också så då får jag hoppas vi slipper "läxorna".


Fina underbara barn

Har fått lämnat in objektivet på lagning också då det har gått sönder:( dom räknar med att det tar 2-3 veckor tills den kommer tillbaka.


Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0