view sourceprint?

Tisdag

Tog bilen och åkte till närmsta affär för att köpa snus, klarade inte att sitta hemma själv och försöka plugga utan. Gick inte. Kom på mig själv í bilen med att jag var nära gråten haha. Huvva, men nu blev det en nikotinfri och minipåsar med nikotin så nu ska jag fortsätta nedtrappningen. Men snart, snaart är jag redo att släppa det helt.

Vilken underbart väder idag! Snacka om vårkänslor, redan i Januari :D Jag klagar inte, fick mig ett härligt städryck!! Så nu är det härligt ljust, fint vädrat och städat här hemma -love it-
Ska ta en snowracer och hämta mina underbaringar nu, Saga ska få ta med en kompis hem idag, om kompisen Emma vill såklart!


Min (vår) älskade nya bil som jag inte visat er än v50 -10 och jag är nog den lyckligaste föraren ;)

 


Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0