view sourceprint?

Storsäng=Stortjej

Ikväll har Saga pratat om att hon vill sova i sin storsäng på sitt rum, hon har aldrig gjort det förut och jag trodde inte hon menade allvar. Men visst skulle hon de! Hon var så duktig och la sig, jag sjöng 3 sånger för henne och strök hennes panna, gick ut i köket och stog och väntade på att hon skulle komma upp. Men nu har jag satt mej i soffan, och väntar fortfarande men jag tror faktiskt att hon somnade! Helt otroligt :D Så himla duktig och OJ vad STOR hon blev helt plötsligt:) ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Skickat av : Stolt Mamma

guuud vilket fint prinssesrum =)

Ja lockarna åkte bort,dagiset börja undra om inte skulle klippa snart Hehee..Men han blev så fin utan lockar oxå =) dom växer väl ut till sommarn Hihii

2011-01-22 @ 10:58:18
URL: http://doohdooh.blogg.se/

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0