view sourceprint?

Stockholmsresan

I Torsdags bilade vi ner till Stockholm med hela stationen. Det blev en lång resa och vi satt fast i en bilkö nästan i 2 timmar innan vi äntligen tog oss till hotellet på Söder. Vi gick ut och och middag och hade riktigt trevligt, kom inte i säng förens 4 på morgonen.

Upp och göra sig iordning för lite hotellfrukost och sen till Globen för lite föreläsning. Blev glatt överaskad när Filip & Fredrik dök upp! ÄLSKAR dom!! :D Dom lättade verkligen upp stämningen, sen hade vi en jättebra föreläsare också som hette Christer Olsson! Lite fika och möten på de så var vi klara för att åka till hotellet igen för att göra oss iordning för finmiddag på globen. Det blev lite stressigt men vi fick en taxi och åkte iväg. Det var häftigt att sitta på globen och äta middag och vi var väl 2 200pers. Mina favoriter filip&fredrik var fortfarande där, Eric Saade uppträdde och sen blev det fest och September sjöng några låtar. Lyckat!

Vissa stannade kvar lite längre på Lördagen men jag åkte hem med den tidiga bilen. Vi var hemma runt 18.00 och William och Martin hämtade mej på Statoil och vilken LYCKA! William blev så glad när han såg mej och det märktes att han hade saknat mej, å jag blev minst lika glad över att se mina pojkar!! ♥ ♥ ♥ 
Borta bra men hemma bäst


Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0