view sourceprint?

Bra dag


Idag har jag och svärmor varit på stan och shoppa, det är jätte bra att ha med sig henne på stan för det blir som en liten julafton;) jag fick 2 tröjor av henne samt ett halsband och en liten väska, william en vinterjacka, kalsonger och strumpor och saga en klänning och trosor. *tusen. tusen tack!!!* jag köpte ytterligare 2 tröjor och ett linne. Allt på minst 50% rea!

Alvin följde med William hem efter dagis så dom spelar Wii, jag har en stek i ugnen och potatis som blir till middag idag semlor till efterrätt också :d, svärmor kommer också och äter. Det blir lite festligare måltid idag för jag drar med jobbet till Stockholm imorgon. Vi blir där i 2 nätter och ska hålla till i Globen bla, det blir nog jätte kul!! 

        







Kommentarer
Skickat av : Anonym

Det är så roligt att du blir glad och nöjd över det som ni får, jag gillar ju att shoppa speciellt till barn-barnen. ha det så kul i Stockholm vi ses snart.



Hälsningar "svärmor"

2011-01-13 @ 18:33:20

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0