view sourceprint?

20110119

Åh vad segt! Raderade hela inlägget istället för att posta det. Aja... Det lilla kollaget är från igår när grabbarna lämnade oss för att köra skoter. Vi ställde oss att baka kaka och det var både roligt kladdigt och gott ;) Wille blev överlycklig också när han kom hem ;)
Blev en sen kväll för barnen, tror inte Saga somade förens vid nästan 21.30!! Hej övergångsperiod- jag har inte saknat dig! Men nu är det dags igen. Får försöka hålla henne vaken om dagarna. :I



Tror att jag ska packa en massäck med fika när jag hämtar barnen så kan vi passa på att gå till hockeyplanen så Wille får åka lite skridskor. Jag skulle också vilja ha ett par, och ett par skidor:) Kanske ska satsa på de till våren.


Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0