view sourceprint?

#1

Första skoldagen idag, som jag har längtat :D Jättekul var det att träffa alla igen och klassen är så himla bra! Känner mej riktigt taggad! Men för att kunna göra det allra bästa så skulle jag ha haft alla adobes program... Men det är snordyrt, och för att jag ska kunna få plats med alla program skulle jag behöva en ny dator = snordyrt... :I

Blev ganska stressigt imorse då jag hade ställt klockan lite fel, 1 timme för sent. Men jag hann i tid! På eftermiddagen fick jag åka och hämta William för att åka tillbaka till stan och gå till tandläkaren 16.00! Inte den bästa tiden direkt då han är trött efter dagis och börjar bli hungrig, så han vägrade öppna munnen även denna gången så vi fick en ny tid i februari :(

William har varit så trött idag stackarn, ingenting har varit bra för honom och vi har bråkat om ALLT. Så himla jobbigt sånna dagar :( lilla ♥  har det inte lätt.

Nu blir de lite slapp i soffan och sen sängen i god tid förhoppningsvis. Imorgon börjar allvaret med alla skoluppgifter:)


  
Tokfrans (på bra humör:))


Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0