view sourceprint?

Onsdag

Hej allihopa!
Har lite fullt upp den här veckan.
Jobbar varje dag hela veckan, bara morgondagen
som jag är ledig och det ska bli SÅ SKÖNT!
Och vi ska på badhuset!! Som barnen har längtat :D

Sen är det barnkalas + jobb hela helgen,
bara 1½ vecka kvar till William fyller 5år också!! Stora killen!

Tjejfesten blev jättelyckad!
Alla 25 gäster hade nånting rosa på sig, fint pyntat med
massa rosa överallt ;) (är det rosa tema så är det).
Blev lite stressigt bara så kameran hann inte fram :/
Men jättegod mat (Italiensk buffé), trevligt och roliga lekar!

Nu ska jag hoppa in i duschen och hinna ut en sväng med
barnen innan jag måste åka iväg på jobb igen.



Lite bilder från förra veckans utflykt



Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0