view sourceprint?

sovrums update

Det är ännu inte klart, men det kommer nog ta sin tid:) Jag tog å bonade in oss lite idag iallfall.

Har satt ben på sängen och lagt över en kappa, som jag inte blev nöjd med... Men men...
Tagit in en provisorisk sänglampa.
En liten, fin blomma som jag fick va bästa Marie i present i väntan på att en fönsterbräda ska komma upp.

Saga tycker att det är jättekonstigt att sova där inne så hon vägrar sova i sin spjälsäng... Tyvärr.. Hoppas att det inte blir till en vana:P William ville och fick också sova där inatt då jag jobbade, blev tufft för martin att försöka lägga dom båda så det fick bli så. Men som sagt, hoppas man får sovrummet för sig själv nån gång:)



  



   

En sänggavel ska dit också, lite tavlor matta å så. Tids nog... :)


Bild från Lillsjöhögsboken

En bild som jag tror är taget någon gång under 30talet, på vårat hus då det var café här.
Den lille pojken är våran granne, Henry på näset :) Tanten blev påkörd och dog här utanför...
William brukar kunna se nån genom sin vägg på rummet där han har sängen emot,
där satt en dörr förut som gick ut på altanen som var här under den  tiden.
Synd att det inte verkar finnas lite mer bilder och info om denhär platsen.


Kommentarer
Skickat av : stolt mamma

snyggggt !!! =)

2010-09-09 @ 11:22:06
URL: http://doohdooh.blogg.se/
Skickat av : josefin

hej jag skulle vilja veta vart ni har köpt tapeten i sovrummet och vad de heter vi skulle också vilja ha den i sov rummet. maila mig [email protected]



den var verkligen järr fin

2011-01-04 @ 16:25:12

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0