view sourceprint?

two wonderful years...



Min lilla älsklingsflicka blir hela 2år idag! Herregud vad tiden går, minns dagen på BB som igår!
Men nu är hon en stor tjej, som till och med slutade med blöjor för några veckor sedan (under dagtid).

Jag och William klev upp och sjöng för henne och gav henne lite paket i sängen som dom hjälptes åt att öppna. Hon fick ett babyskydd till sina dockor som hon jämt vill ha när vi är på barnens hus "ååååååååååh" sa hon och flinade upp till öronen :) En Julia docka fick hon också som promt skulle med på dagis! En mobiltelefon och en nyckel som också blev väldigt populär, en lite mindre docka med massa småkrafs till fick hon också.

Kände att det inte skulle bli så bra med tårta i sängen för hennes mage så det får bli när hon kommer hem istället! Nu är barnen på dagis och ska fotograferas och jag ska till stugun och handla ballonger, sen hem å städa, göra tårta och göra mej iordning till som ska hämtas och för momma med familj kommer och ska gratulera henne.

Imorgon har vi "öppet hus" med fika ca kl13 för att fira både henne och Martin.
Ni är så välkomna!



imorse:

   

   


Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0