view sourceprint?

torsdag

ÅH! Bara 4 dagar kvar tills William ska åka på älgjakt med sin moffa :/ Börjar få lite ångest :P Ne, jag är inte alls orolig för nåt, bara de att han har blivit så himla stor och ska vara hemifrån i hela 2 nätter, minst! :O lilla pojken... Men moffa är överlycklig haha, han har varit och köpt en keps åt honom med lampa som man kan sätta på skärmen och Williams första kniv kommer han få utav honom (som han har filat ner ordentligt då). Det blir nog himla kul för båda 2. William längtar:)


Har gruvat mej länge för att anställningen snart går ut på statoil. Trivs så himla bra där och vill inte sluta, men igår ringde Crister och frågade om jag ville ha 15% tjänsten som blev ledig :D Jág är så himla glad över det! Passar ju perfekt nu när jag har börjat plugga, ja kommer hinna med skolan familjen & jobb! Blir inte fetaste lönen men vi kan nog klara oss ett tag samtidigt som jag kommer ett steg närmare min dröm :)

Har tittat på lite andra soffor i veckan och vi híttade den vi trodde skulle va perfekt! Och så åker vi hem och mäter så är den alldeles för stor.. Himla typiskt... Den skulle ha tagit upp hela v-rums väggen :P Och det går ju inte.. Får fortsätta letandet då.

Bara 8 dagar till Saga fyller 2år...HJÄLP!




Nu: plugg
Sen: städ


Kommentarer
Skickat av : ronja

kan man skriva att jag älskar dig då? <3

2010-09-07 @ 20:52:21

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0