view sourceprint?

SD

Är så jävla förbannad på detta politiktjaffs att jag snart spricker! Politikerna och journalisterna beter sig som nå jävla små snorungar! Att ett sånt här beteende accepteras i riksdagen förstår jag inte! Som att den där Lars ohly vägrar sitta i samma rum som åkesson, jävla fjant! Och han ska vara en vuxen politiker? Och ingen i riksdagen vågar sammarbeta med dom, man skäms ju över riksdagen! Dom har blivit dit röstad av en anledning! Acceptera det bara!
Dom vill begränsa antalet flyktingar och invandrare som kommer hit och vill prioritera svenska medborgare i första hand. Behålla dom goda och skicka ut dom kriminella brottslingarna. Är det så jävla fel? Så jävla bra att dom kom in i riksdagen och att någon vågar ta upp detta ämne som uppenbart är ett problem.

Borde väl egentligen ha gjort som alla andra och hållt käft för nu tror/tycker ni väl att jag är rasist bara för att jag "försvarar" deras politik. Tro vad ni vill, men det är jag verkligen inte!


Kommentarer
Skickat av : ronja

du sätter ord på mina tankar. <3 älskar dig systeryster<3

2010-09-21 @ 13:01:02
Skickat av : Marie

Jag kan inte hålla med dej mer.. på allt! Så jävla barnsligt beteende.. Mona Sahlin skulle inte ens gå förbi fikarummt om Jimmie var där.. HERREGUD!!! det är även det ENDA partiet som vågar stå för vad dom tycker.. och som sagt så finns det ju en anledning till att dom kom in i riksdagen! Jag har även sett många som jämför dom med Hitler.. Kom igen liksom! Usch va less man blir.. Pöss påre!

2010-09-21 @ 17:33:57
Skickat av : Anonym

bra sagt Johanna ! =)



Nej det bör hon inte få,det är fast limmat med nå superlim =) men extra koll bör man ha.

2010-09-21 @ 18:45:24
Skickat av : sophie

KUNDE INTE SÄGA DET BÄTTRE SJÄLV! BRA JOHANNA!!! Kram på dig <3

2010-09-21 @ 21:11:36
URL: http://sophieandrea.blogg.se/
Skickat av : matida

FAN vad bra sagt !!! Dom är ju faktiskt där av en anledning ! ÄNTLIGEN börjar svenska folket förstå och vilja göra något..



Återigen bra sagt !!

2010-09-26 @ 21:56:16
URL: http://blogg.mama.nu/mammatilda/?a
Skickat av : Jessie - 23 år & mamma till Jacob [snart 3 år]

Instämmer på vissa saker du säger MEN det är inte bara det som SD vill arbeta med & fokusera på.. för att vara ärlig. Har du läst metro tidningen idag? Har läst flertal artiklar där man knappast kan misstolka vad deras syfte är för något - räcker att du kollar på deras kampanj video nääästan. Men annars håller jag med dig om att det borde begränsas & att man borde fokusera på de som redan bor här! Och nej jag tror inte att du är en rasist ang. dina åsikter. Men för att folk VET att SD är mer än vad de utger sig för att vara så därför kommer många tro att du är en rasist då du håller på deras sida, som tyvärr kan också misstolkas av mig.

2010-10-13 @ 18:50:52
URL: http:// passionfrukt.blogg.se/

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0