view sourceprint?

Dagens FYND!

Måste bara visa mina fin fina fynd som jag gjorde idag på kupan!!

är så himla nöjd♥



Brukar inte vara in där men var in en snabbis förra veckan då jag lämnade in lite grejer.

Hittade telefonen, en sån som jag och pappa hade hos honom.
Har funderat på vart den tagit vägen men så kom jag ju på att den gick ju sönder.
Så jag var tvungen att köpa den, och den ska få en alldeles egen hylla när vi är klar med renoveringen:D
Passar oss perfekt också då vi jämte glömmer att lägga den trådlösa på laddning så den är aldrig på ändå :P 150:- gick den på, lite dyrare men ack så värt det!!!

Och så den fiiina kandilabern, har suktat efter en sån länge.
Men dom är ju så dyr ny i affären (ca 400:-) och denna hitta jag för 75:- !!! :O
Överlycklig var jag och tog den fort som bara den :P

Ett litet ljusfat i silver för 10:- och en liten silver ljusstake för 5kr
som fick vara tillsammans med dom 2 gamla som ni ser på bordet.


Jag är jättenöjd och ska verkligen börja åka in där då och då:)





Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0