view sourceprint?

TROLLUNGAR

Här var det dålig action! Kommer liksom inte på något intressant att skriva om nu förtiden men så har man inte så mycket tid till det heller för den delen.. Det händer liksom inte så mycket nytt i våra liv just nu, vi bara trivs - oftast:)

Det är ofta jag har skrivit ett inlägg, men så ångrar jag mej & tänker att "näääe dehär vill väl ingen läsa" och så tar jag bort det... Känns som man bara skräpar ner bloggen med en massa onödigt ibland.

Martin har iallafall åkt iväg till Eskilstuna på kurs. Han blir borta ända tills på Torsdag. 
Kommer bli tomt och ensamt men som tur är har jag mina fina barn här hemma som lever om:) Gruvar mej för nätterna bara. Är ju så otroligt mörk/spökrädd av mig.   

Idag har det varit trolldag på dagis! Vi målade fräknar, dom fick ett rep att ha som svans, hade även gjort öron och hade hattar på sig:) har dock inget kort på det. Synd för dom var såå söt!  Men på dagens kort ser ni Sagas fräknar iallfall:) Ser ni att William har hans hand på Sagas huvud?

Mitt hjärta smälter, dom är så fin:)

Fick sovmorgon av barnen imorse vi sov ända till halv 9!! Det var ju himla skönt! Dom har varit så förkylda i ett par dagar nu men jag tror att det börjar ge sig.

Jag har pluggat, hela dagen. har varit riktigt duktig faktiskt ;) städat har jag hunnit med och tvättat. I eftermiddag tänkte jag ta med barnen till sopstationen med all papper/glas och plas vi har samlat på oss och städa vårat lilla förråd. William kommer bli överlycklig för han älskar att slänga sånt skräp och städa och göra iordning.

Har en enorm jullängtan också! I år kommer det bli massor av pyssel och massor av bak! Har redan börjat letat mycket inspiration på internet för julen som jag säkert kommer dela med mej utav och i slutet av veckan, eller början av nästa ska jag visa er något riktigt häftigt som har med inredning och göra, kommer bli såå coolt!!

Hade bäst!
/Johanna


Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0