view sourceprint?

Sänghimmel



Jag drömde alltid om att ha en sänghimmel när jag var liten men jag fick aldrig någon.
Så klart att Saga ska få ett då! Och hon blev superglad:) Är man en prinsessa så är man.
Det blev ju hur mysigt och fint som helst!

Nu är värsta av renoveringen färdig. Så himla skönt!
Golv och tapeter och målning är klart! Bara lister som fattas... Och möblerna! :P 

Barnen är på dagis, jag pluggar men tar små pauser ibland, 
håller just nu på att göra en brochyr av ett a4 vikt på 3. 
Inte så svårt men däremot är innehållet en utmaning. 
*idétorka*

Jag börjar längta så in i norden till jul, baka pepparkakor, tunnbröd, lussebullar, pynta, köpa julklappar, dricka glögg.... åååh vad jag längtar:) Dom har redan börjat tagit fram ljusstakar och sånt  på affärerna också såg jag.
Appropå affärer! Upptänkte världens underbaraste butik på torget i stan igår. Mormor hildur tror jag den hette. Hoppas man får bra lön denna månad!!:)

Jobba imorn 7-16, annars ledig i helgen.
Vill hitta på något... med barnen♥ får väl se vad det blir.
Vill åka bort nånstans, så man inte fasnar med alla husbestyr som måste göras hela tiden.



♥Mys i höstmörkret♥


Kommentarer
Skickat av : Linda D

Åhh va mysigt! De ville jag oxå ha när ja va liiten :) Dom är så otroligt söta <3 Kraam

2010-10-14 @ 14:04:34
Skickat av : Mikaela. Mamma till Emanuel & Hedda.

Gud va fint hennes rum blev! :)

Jag köpte också en sänghimmel till Hedda för nån månad sen, hon hade den en natt..sen hade hon rivit ner den så den gick sönder :( kostade iofs bara 99:-. Tror hon måste bli lite äldre innan den åker upp igen ^^,

2010-10-14 @ 20:50:56
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0