view sourceprint?

Pluggdag

Är det visserligen varje dag...

Är ganska så trött idag. Eftersom jag och barnen är hemma själva i 3dygn och jag är fruktansvärt mörkrädd så har det inte blivit mycke sömn. Första natten var hemsk, låg vaken tills ögonen blödde typ. Sen var jag tvungen att sätta på tv:n för att kunna somna. Inatt tog jag William till våran säng, då gick det mycket bättre men då var det sånt oväder istället men det kändes ändå bra att vi alla var i samma rum.

Har iallafall inte hört nåt spöke som är uppe och vandrar, det är nog Martin som är knäpp trots allt ;) (lätt å va kaxig på dagtid) hehe ne men det är nog jag som skrämmer bort det tror jag för det har aldrig hänt något när jag har varit hemma:)

Men inatt kommer han hem :D är lite orolig för det är verkligen glashalt ute på vägarna nu!

I helgen är det halloween också men än har vi inga planer! Vad ska man hitta på?


Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0