view sourceprint?

<3

Har varit borta mycke dom senaste 2 dagarna, i tisdags var vi på kurs med jobbet i sundsvall. Hot våld och rån- mycket intressant och kul faktiskt.

Igår va vi på personalfest. Hillcart i Åre, som inte var lika hemskt som jag hade föreställt mej men kul:) sen middag och mingel på Solo, efter det blev det krogen med Amanda och Oscar. Bara småfolk ute så det var inte sådär jättekul och jag var jättetrött efter hela dagen. ´Sov över här, mår jättebra, drack bara några fina riktigt goda drinkar igår.

 Men vilket dåligt samvete jag har för att jag inte är hemma. 1 dygn borde man ju kunna fixa med gott samvete men inte :( Å jag saknar barnen så jag vill bara gråta, åka hem å hämta dom på dagis och krama dom massor! Skratta och leka. Mina änglar... Känns inte som man får tillräcklig med tid till dom nu när man jobbar å pluggar. Och ännu värre hade det varit om jag jobbat som man "ska" heltid.. Har /vill och försökt fått tid att baka bullar med dom, men alltid kommer något ivägen. Kanelbullens dag var i måndags, brukar alltid ha bakat bullar till den dagen men nu missade jag det. Och jag känner mej jätte misslyckad :( Inte bara för bullarna såklart men själva grejen, allt. Har inte tid och jag bara stressar runt som en höna utan huvud känns det som. Kanske inte verkar så men i mitt huvud är det så. I helgen jobbar jag och jag har 4 arbeten som ska vara inskickad och klar till skolan på söndag... Åhhh...

Kommer väl bättre tider snart hoppas jag. Nu ska jag bara få i mej lite lunch och sen åka heeeeeem :):):)


Kommentarer
Skickat av : martin

de blir nog bättre snart ska du se gumman! idag bakade ni ju bullar. å inte ska du ha dåligt samvete kunde ju vara bra och kul för dig att komma ut lite me ju! ikväll jobbar du & vi saknar dig hela högen här hemma. men du ska veta att du är sååå duktig och att vi älskar dig över allt annat. puss!!

2010-10-09 @ 15:44:39

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0