view sourceprint?

Tisdag



Lyssnar på radion där dom bara pratar om parasiten som finns i Östersunds dricksvatten. Gissa om jag är glad att vi har en egen brunn nu? Usch vad jobbigt alla verkar ha det, speciellt småbarnsfamiljerna :/ Det verkar som dom får ha det så ända tills början av Januari. Det värsta är att det inte hjälper att koka, det är fortfarande bajsvatten. *ryser*

Nåja. Här hemma förbereds det för fullt inför julen, städas, pysslas och bakas varje dag. Bara jag får fingrarna ur och betalar räkningarna så ska det handlas julklappar också. Har inte köpt en endaste än. Det blir en sparsam jul i år iallafall. Men det känns helt OK för vi överdriver ändå alltid när det gäller julklappar till barnen. ♥ 


Kommentarer
Skickat av : Jeanette

Hejsan!



Jag googlade på lite tapeter och kom till din (fina!) blogg. jag undrar vad det är för märke och kollektion på tapeten i vardagsrummet samt den rosa med stjärnorna? Om du vill tala om :)?



MVH Jeanette

2010-12-15 @ 16:28:40
Skickat av : Johanna

Heej, tapeten i sovrummet är från duro och heter cornelia. Rosa tapeten heter keek a boo har jag för mej, från midbec iallafall.

2010-12-15 @ 21:28:14
URL: http://godisstrossel.blogg.se/
Skickat av : Jeanette

Tack för svaret, men jag undrade över vardagsrummet och inte sovrummet ju :). MVH Jeanette

2010-12-16 @ 18:14:18
Skickat av : johanna

Jaha sorry, haha. Den är från Sandberg och heter "simon"

2010-12-20 @ 10:17:34
Skickat av : Jeanette

Tusen tack! Vi har köpt radhus och ska renovera lite, hade fastnat när det gällde tapetval i vardagsrummet och när jag såg er tapet så blev jag lite smått förälskad :). tack för besväret och god jul!

2010-12-20 @ 20:12:31

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0