view sourceprint?

Underbara pojk!!

Barnen väckte mej 6.30 imorse också, vet inte var det har tagit åt dom att vakna så tidigt? Men det gjorde ingenting för William var sååå goo! Han sa att jag var "min bästaste bästa kompis" och sa " jag älskar dig så mycke mamma" Åååh herregud vad underbart det är att höra! Min älskade lilla vän ♥  Sen låg vi och drog oss länge i sängen innan vi klev upp:)

Just nu är han påväg med bussen in till stan med dagis. Dom ska på bio:D Han tyckte att det skulle bli jätte spännande och roligt! Jag är dock lite fundersam för han är inte så intresserad av film här hemma ens, han kanske kollar i 10min max. Men det blir nog roligt för honom ändå!

Igår fick vi vår soffa! ÄNTLIGEN!!! Så nu är den på plats. Ska försöka få till lite där inne idag.





                                                 Underbara älskling♥


Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0