view sourceprint?

Tisdagstema köksinredningar

Ja.. Är man med i leken får man leken tåla heter det väl.
Det var "bara" att börja ta tag i disken och  lämna mitt bidrag till fabriken.






Usch vad rörigt det ser ut med alla bilder haha... men men.
Nya kökshandtag står iallfall på önskelistan:)



Annars mår jag inte så bra idag, lider av sömnbrist från i helgen tror jag,
ont i huvet och kroppen, speciellt ryggen?! Tror att sängen är en bidragande faktor där.
Men som tur är har jag en alldeles egen massör (min syster) som kommer ikväll
så hon ska allt få knåda mej tillrätta igen:)

Ha en bra dag alla! 
Fint är det ute idag, äntligen lite frost i träden!


Kommentarer
Skickat av : Petra

Köket ser jättefint ut! Ser så himla mysigt ut att kunna stå och diska och titta ut genom fönstret. :-) Så vill jag också ha det!

2010-11-09 @ 21:52:40
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com
Skickat av : Lana

Är det värmeljus du har i glasburken? Det var en bra idé! Ska ta efter! :)

kram

Lana

2010-11-12 @ 09:00:33
URL: http://ryskadockor.blogspot.com

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0