view sourceprint?

Albino älg


nina simone - my baby just cares for me

Här hemma har en albino älg kommit upp på väggen.
Har velat haft ett älghorn länge, och hört mej runt bland jägare men
hittade ett jättefint på blocket för en billig peng och spraymålade det
vitt och svart på skölden! Det var jättefint innan också, velade ett tag om
jag verkligen skulle lämna in det för målning som först var tanken -
och jag blev inte besviken!:D Tyckte det blev riktigt tufft och snyggt.
Vad tycker ni?

Imorgon åker sambon iväg på kur i några dagar igen. Och jag blir ensam på
nätterna. Gruvar mej redan för nätterna. Är så himla mörkrädd! :( Men ska
försöka övertala syster att komma hit och göra mej sällskap 1 natt iallafall:)


Kommentarer
Skickat av : sophie

det blev riktigt snyggt! Syns imorgon! :D

2010-11-08 @ 22:38:33
URL: http://sophieandrea.blogspot.com

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0