view sourceprint?

Jag blir galen på felringningar..

Det är ganska ofta folk ringer till oss men egentligen ska dom antingen till däckshopen eller så ringer dom från någon skola och söker achmet habididis föräldrar(?!!) - och det har dom gjort sedan vi bodde på hantverksgatan 2005 otroligt märkligt då han måst ha gått om väldigt många klasser, eller så kanske han har en lika stökig bror? Och så är det nån gammal dam som brukar ringa också, som är halvdöv så man får svara henne genom att skrika :O Har ni också många felringningar? Jag tycker vi har väldigt många iallafall, kanske dags att byta telefon nummer?

Nåväl. Idag har man inte gjort många knop, men ska ta igen det sedan genom att städa och börja plocka undan i tvrummet för inom 2 veckor (helst) så ska vi börja bygga 2 små sovrum här istället! Ett rum till oss och ett åt nåt utav barnen, tv rummet ska vara i vårat sovrum! Det kommer bli trångt men förhoppningsvis mysigt då istället:) Ägnar kvällarna åt att tänka på tapeter och inredning för fullt:) Längtar...

Nu ska jag ska köra ett ryck innan det är dags att hämta kidsen från dagis, får väl se om Wille får med sig nån kompis hem idag.





Sagas skamvrå ;)


Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0