view sourceprint?

Saknar mina små

Har ingen ork egentligen men bloggar väl en snabbis då.
Jag åkte hem i tisdags natt så jag sov aldrig över. Lika bra det för rummet såg verkligen ut som en isoleringscell. :P

Har så mycke jobb nu, mest kvällar och jag saknar mina små gryn så otroligt mycke!  Hinner bara väcka dom och göra iordning dom från dagis, vilket blir ganska stressigt då dom, iallafall William har varit morgontrött. Men imorse la jag mej bredvid honom i sin säng och vi hann mysa ett litet tag innan det var dags att åka. ♥ Mina små älsklingar :´( Men nu har jag bara 2 dagar kvar med jobb och på Lördag hinner jag ju med dom hela dagen + söndag herreguuud vad vi ska ha mysigt och roligt tillsammans då! *Längtar*



 


Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0