view sourceprint?

Onsdag

Jag flyttade ut våran skänk från vardagsrummet igår till köket, förut var det tomt där så det blev ganska bra! Perfekt att ha pennor, målarböcker och massa annat pyssel i som barnen brukar hålla på med! Men helst av allt hade jag velat haft ett vitrinskåp, med både skåp och lådor :P Och nya stolar!! Men de blir väl nångång.



Har suttit och fixat med bloggen i princip hela morgonen, den bråkar med mig! Är det någon som vet hur man får en enda stooor bakgrundbild ist för flera små? Och varför blir bilderna i så dålig kvalité?


Ledig hela veckan. Dötrist (därför har det bilvit lite extra många inlägg) men imorgon och på fredag har jag ju iallafall barnen hemma.  

Kommentera gärna lite också, det blir såå mycke roligare att blogga! Annars tappar jag nog lusten snart igen.

Kommentarer
Skickat av : Karin Ungh

Hej Johanna, vilken fin blogg du har, duktig du är!Korten på dig o barnen är ju helt underbara. Ha det gott o fortsätt med din blogg. Jag tänker iallafall gå in o titta lite då o då! Kram

2010-05-12 @ 16:15:47
Skickat av : Linda Dahlgren

Hej gumman. ja du har en super fin blogg, o du är ju bara gryym på att ta kort !!:) kul o se hur du har det familjen din o dina fina sööta barn.. Kraam Linda :)

2010-05-12 @ 22:03:01
Skickat av : sophie

Det blev superfint! kram

2010-05-17 @ 17:41:15

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0