view sourceprint?

Måndag



Otroligt!
Saga och William sov ända till 8,
alltså har Saga sovit 14timmar inatt :D
Gud vad skönt för henne:) Däremot hade hon tagit av sig blöjan i sömnen inatt så när vi vaknade var hennes säng full med kiss:/ lite mindre trevligt men nu är allt i tvätten.




Jag har lite ärenden att stå med i dag, men resten av veckan kommer bli väldigt bra. Alldeles lagomt med jobb, det känns skönt att vara "ledig" lite under dagtid också ibland. Sen ska jag inte ta på mej allt för mycket innan semestertiderna drar igång för då kommer jag få jobba dubbelt! Lite trist men bra! Mycket bra! Tur att det bara är under en period så får vi hoppas att jag får semester nästa sommar istället!




Har kollat runt på lite aktiviteter, funderar på att åka på kålmorden över en helg. Skulle vara riktigt kul! Får väl se om det blir snart eller i aug. Känns som att man måste åka iväg på nånting iallfall. 




Smoothie eller milkshake har aldrig varit
någon höjdare tycker jag. Men har börjat gjort det som mellis till barnen och nu har jag
upptäckt hur underbart gott det är.

Här är en med Hallon/blåbär, banan, jordgubb och vaniljglass. Mums:) 







Kommentarer
Skickat av : sophie

får testa det nångång när jag kommer och hälsar på då :)

2010-06-03 @ 11:37:46
URL: http://sophieandrea.blogg.se/

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0