view sourceprint?

HJÄÄÄLP

Vet ni vad jag ska göra imorn? Jag har ångst som faaaan... Vi ska, med jobbet (statoil) åka till Sundsvall på summer booster camp med olika aktiviteter m.m vi ska även sova över. På ett gammalt mentalsjukhus !!!! fy faaaan... Hur ska de gå? Kommer jag se spöken? Höra massa konstiga ljud? Kommer jag att överleva? Jag är så jävla rädd för sånt där.. Inte kommer jag kunna sova iallafall!

åååhhh.......

Nu ska packa... och försöka sova.. Pray for me


googlad bild



Tack för era fina kommentarer föresten, mycket mycket trevligt med sånt:)


Kommentarer
Skickat av : stolt Mamma

Herreguuuud,,skulle ja aldrig våga.

LYCKA TILL =)

2010-05-18 @ 11:45:46
URL: http://doohdooh.blogg.se/
Skickat av : sophie

det kommer säkert gå bra :) men om det händer nåt, så måste jag höra ;)



kramar

2010-05-18 @ 12:01:40
URL: http://sophieandrea.blogg.se/

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0