view sourceprint?

BitterBritta

Vilken jävla dag jag har haft. Det har aldrig varit såhär jobbigt att jobba! Inte fel på jobbet utan mitt humör, jag har varit gråtfärdig och olycklig som om någon i min närhet hade dött! Pms? Usch, skitdag!!

Martin ringde och skulle åka från jobbet också, den Jä**a magsjukan är tillbaka! Vilket inte gjorde mitt humör bättre..

Blev iallfall glad när Marie kom och sa Hej, och ännu gladare när jag fick frågan om Marité på Lördag, visseligen inget favorit band (smalare än Thord) haha* men jag borde komma ut på lite roligheter tror jag!:) Det var ju ett tag sen man var där, ca 4,5år sedan :P

Näe nu ska jag söka inspiration för renoveringen och skicka den sovande gubbskrutten jag har i soffan till sängen!

=)

♥ Har saknat mina underbara skitungar så himla mycket hela dagen så imorgon ska vi hitta på nåt ringtigt roligt!♥


Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0