view sourceprint?

broken heart

Stackars lillgumman, hon blev så himla ledsen när jag lämnade dagis. Man försöker trösta ochkomma på olika saker att göra för att få henne vilja stanna, ganska ofta har jag tur men annars börjar hon gråta så hemskt:( Det skär rakt i hjärtat på mig. William var så kramsjuk han med innan jag skulle ge mej iväg. Åh vad jag längtar till i helgen då vi allihopa är lediga tillsammans. Det gäller verkligen att ta vara på den helgen! Hoppas det blir fint väder också!

Jo, jag var ganska yr imorse. Haha, hinner ju sova typ 2 timmar innan det är dags att gå upp med barnen. Och imorse var jag så himla trött och Saga vaknade. Frågade henne om hon ville ha välling, men de ville hon inte. Så jag frågade om hon ville ha en kokt med mos då? Men nja... hon fick välling iallfall. När hon hade klivit upp hämtade hon en pepparkaksburk och ville ha en pepparkaka, och jag sa men neee, saga. Du har ju en korv med mos här nånstans och börjar leta efter den kokta korven. Hahaaa herregud vad sjukt kul!* Och det tog ett bra tag innan jag kom på att jag faktiskt drömde. Blivit lite mycket jobb på slutet kanske? x)

Annars sitter jag och kollar på mobiltelefoner... Skulle så gärna vilja ha en ny.. Eller ja, en EGEN. Funderar lite på denna, billig, fin och bra men inte perfekt. Finns en till variant utan tangentbord och dom finns i massa olika fina färger men denna vill jag helst ha men då finns dom bara i svart och rött.... Så himla synd, annars hade jag köpt en direkt!

Sony Ericsson Xperia X10 mini pro

Bild från prylzonen.se
Otroligt liten är den, 90.0 x 52.0 !


Kommentarer
Skickat av : sophie

hahaha du får nog ta och sova mer johanna :) kram på er.

2010-06-16 @ 13:53:00
URL: http://sophieandrea.blogg.se/
Skickat av : Emilie

Jag köpte en sån telefon i fredags och är hittills supernöjd! ingen Pro dock, tror att de är mycket tjockare och osmidigare än den jag har



Ta hand om er och vi lär nog ses på Jula framöver;)

2010-06-29 @ 10:30:57
URL: http://emiliesfeline.wordpress.com

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0