view sourceprint?

someday

Åh... Ångest har jag.. Som fan... :´( Har tagit på mej alldeles för mycke jobb i sommar och har så ont i magen över det nu. Undrar om vi kommer klara de? Det kommer bli tufft för oss alla :( Usch, det kommer nog bli värsta sommaren nånsin. :( :(

Å vilken helg det har varit då! Är så dagavill nu när jag har jobbat så mycke nätter men i helgen blev jag bestulen på mina extraljus på passaten när jag jobbade. Mitt på ljusa eftermiddagen! som tur var så var det ett par som var ute på en promenad som såg det och tog deras reg. nr. Polisen och och skulle jaga dom och vi efterlysta grabbarna på facebook och tack vare facebook fick jag tillbaka dom senare på kvällen :D Hehe, helt otroligt:))

Igår hade jag ingen bra dag, allt gick ont. Missade soptömningen så den är proppfull nu, tryckte på fel knapp när jag hade telefontid med min läkare, fick försöka byta bort massa jobbpass då jag varit så klantig att inte sett dom tidigare så jag hade massa dubbelbokat :( Känner mej som världens sämsta och struligaste människa! Hatar att känna så, hatar mej själv så mycket för allt dehär!

Martin har åkt till Uppsala på kurs, blir borta ända tills Fredag, vi kommer sakna honom väldigt mycket!
I e.m tänkte jag ta hjälp av barnen och rensa alla deras leksaker, kasta sånt om e trasigt, lägga bort bebisgrejerna och sånt som dom inte längre är intresserad av.

Imorgon är det avslutning på dagis, det blir grillning och fika, det blir något att se fram emot!


Lite bilder från bullbaket i helgen sen hämta mina älskade småknattar på dagis ♥


Kommentarer
Skickat av : sophie

hoppas allt ordnar sig <3

2010-06-08 @ 15:47:35
URL: http://sophieandrea.blogg.se/

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0