view sourceprint?

Åååh vad han börjar bli stor...

 
Nyklippt William vid frukost!

Tänkte bara visa upp vår nyklippte son, han blev såå himla fin när kalufsen försvann ♥
Fast en liten kalufs blev kvar på huvet:)

Han har fått för sig att han ska ha häng på brallsen nu också, haha! Vilket påhitt!
Han drar ner byxan och visar hela kalsongen och blir skitsur om man är där och ska dra upp dom!
Det ska vara sådär säger han. Tänk att det börjas redan. Snart är man världens töntigaste mamma
som inte får ge honom en puss eller kram där någon annan kan se (usch va hemskt) x)
Hoppas han inte komm bli som mej när han blir i tonåren.

När jag var i fjortisåren vägrade jag bla. att gå på stan med mamma, jag tyckte det var såå
otroligt pinsamt!! Det hände en gång och då fick  hon allt gå 2 meter framför, minst.
Och låssas som om hon inte kände mej. Hon hade ju träskor på sig vilket
jag tyckte var hemskt! Stackars lilla mamma, va dum jag var.

Ska snart åka och jobba på Jula igen, de går jättebra där! 
Känner mej säker i kassan men sen tar det nog ett tag att lära sig art. nr och vart allting är m.m.
Har jobbat dubbelpass dag+kväll/natt nu så det ska bli riktigt skönt att vara ledig ikväll.

Ser fram emot helgen
Jättemycke


 


Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0