view sourceprint?

Jula

Våra dator håller på att gå sönder.. Hoppas bara Martin hinner bränna ner alla bilder innan! Måste påminna han om de ikväll!!

Håller på att ladda, inför första dagen på Jula. Ser fram emot de jättemycket samtidigt som en klump i magen gör sig påmind. Men jag kommer orka, visst?

Min pappa har köpt hus också nu, i Norge. Känns lite tråkigt.. Ett riktigt renoveringsobjekt tydligen så honom lär man väl inte få se så mycket mer utav... :(

Barn runt omkring oss har börjat få vattkoppor... Hoppas verkligen att mina klarar sig! Har inte tid att vara hemma nu och så är det ju midsommar snart! Den ska vi fira med alla bybor :D

Jaja, nu är det dags att förberda middag och åka iväg. Hade bra allihop!


road grabb hehe..

Kommentarer
Skickat av : Stolt Mamma

Hehehe tack tack =)



Sen om du har tid efter tjejen har ankommit.

kanske du vill fixa min blogg design igen??

OM du har nån tid.

2010-06-21 @ 20:46:05
URL: http://doohdooh.blogg.se/

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0