view sourceprint?

Fredag



Åh vilket härligt väder det var igår, men det var nog den ända dom hade tänkt bjuda på och så synd jag bara hann njuta av eftermiddagen. Vi tog ut barnens bord och stolar och satt ute och åt middag, tog en promenad upp till farmor och farfar, William med cykeln och Saga med dockvagnen och dom var så duktiga:)

Nu är det storm på väg verkar det som och säkert regn också, lite typiskt då det är storsloken imorn som martin tänkte vara med på (fisketävling) får hoppas att det blir skapligt så han kan va me ändå.

Har nyss lämnat barnen på dagis, jobbar ju hela kvällen och får hoppas att jag får gå hem 2 men kan bli till 4a också så jag tänkte försöka lägga mej och sova en liten stund. Hämtar barnen vid 14 tror jag för mamma ska komma och hälsa på oss n sväng.

Om jag slutar 2 tar jag nog med mig Sophie hem, beroende på vädret så ska vi antingen på marknad på storsloken imorn och kanske på folkrace? De skulle nog barnen gilla:) Annars är de jobb hela helgen och veckan, nästa helg är jag faktiskt ledig, då skulle man ha firat det och hitta på något riktigt roligt, hela familjen♥ frågan är bara vad...

 


Hälsade på kaninerna på Bränna för någon dag sen, himla söta rackare!



                                                                      *Go natt*

 

 


Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0