view sourceprint?

Söndag

Våran stackars lillgumma har 39,5graders feber, hosa och täppt näsa! Hon har fått alvedon nu och nässpray så vi får hoppas hon kan få lite sömn inatt iallafall. Saga tycker att det är lite obehagligt (med all förståelse) att ta tempen i rumpan. Så jag provade att även ta i armhålan för att se om det egentligen gjorde någon skillnad. Det skilde med 1,5grad så det var ganska mycket. Har kollat på en örontermometer som jag vill ha, det sägs ju att de ska vara lika bra som dom man tar i rumpan. Synd bara att dom är så jäkla dyra, men så fort jag har pengar ska jag köpa en sån och prova.

Ja idag har vi som sagt storhandlar. Tog med oss William bara så kom farmor hit och passade Saga medans hon sov. Mysigt att bara ta med sig William ibland :) Det tyckte nog han med ;) Familjen Eldh/Trapp har också varit här på besök under kvällen. Mycket trevligt! William och Alvin hade pusskalas innan Alvin skulle gå hem *haha och Alvin sa "jag älskar dej" och gav William en puss:)


Bästisarna på Djungelhuset


Kommentarer
Skickat av : Helena

Jag köpte en örontermometer för några år sen, och de är nog ett av de bästa köpen nånsin. Helt klart värt pengarna :)

2010-02-01 @ 12:03:34
URL: http://jagokidsen.blogg.se/
Skickat av : jenny

Hoppas hon kryar på sig snart.



Svar: Den är köpt på etsy.com men finns även på petrified in pink.

2010-02-02 @ 07:42:28
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Skickat av : Lena & Melwin

hihiii tackar =)

ja precis.. ha ju en till Melwin med fleace under

och använder den som halsduk,för han dregla aldrig =)



få komma igång och blogga nu johanna =)

2010-02-05 @ 09:18:00
URL: http://doohdooh.blogg.se/

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0