view sourceprint?

Onsdag

Har precis kommit hem från jobbcoashen. Det är riktigt givande att gå dit ibland tycker jag! Man får lära sig så mycket bra när man ska söka jobb.
När jag åkte dit så var snöstormen vi alla väntat på här. 1cm tjock is på alla rutor! Det tog mej nog minst 5min att få bort isen såpass att jag såg vägen framför mej. Kom 20min sent...

Nu sitter jag här och dricker te, känner lugnet före stormen. :) Vill bara ha hem barnen nu! Vill ha lite liv och rörelse här hemma:) Det blev så bråttom att ta sig iväg i morse så vi hann inte mysa tillräckligt med varann för att kunna klara oss hela dagen:)


Myspojken ♥

Får se om han ska ha med sig Alvin hem efter dagis, både han och Alvin har tjatat om att få vara med varandra i veckan :)


Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0