view sourceprint?

Måndag



Saga är nybadad och nu är det Williams tur att plaska. Jag är så trött att ögonen går i kors, ska bli skönt att lägga sig i tid ikväll. Tror vi ska försöka lägga barnen lite tidigare ikväll också 19.30 för William hinner bli övertrött vid 8. Och så kanske vi tar oss upp lite tidigare på morgonen också, imorse försov vi oss till halv 9 och kom en halv timme sent på dagis, men de är dom väl vana vid nu :P Men ordning och reda ska det bli!

Nu är julen borttagen också, julgranen också. Det blev så himla tomt nu utan den :/ Men den barrade så hemskt.

Imorgon ska jag och Saga ränna på stan.

 


Kommentarer
Skickat av : Lena & Melwin

Herregud så söttt =)

2010-01-04 @ 21:44:09
URL: http://doohdooh.blogg.se/
Skickat av : martin

min lilla gumme e så FIN!!

2010-01-04 @ 22:45:30
URL: http://godisstrossel.blogg.se/
Skickat av : farmor inger

farmors lilla solstråle. puss på dig.

Älskar dig!!!

2010-01-05 @ 10:42:51

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0