view sourceprint?

Goddag.

William har varit hos tandläkaren nu på morgonkvisten igen. Det gick inte bra denhär gången heller! Jag vet inte vad man ska göra för att han ska öppna munnen, jag har nog mutat med allt han tycker är roligt.. Men nu är det inte förns i höst vi ska dit nästa gång och då har han LOVAT att han ska visa sina "huggtänder" som han säger hehe... Det har varit ett jäkla rännande dit nu ett tag ;)

Jaja.. Nu ä han iallfall på dagis för han skulle promt dit den lilla stund som var kvar, 1½timme bara, men då har jag hunnit städa upp lite här hemma och dammsugat och det är ju skönt att det är gjort innan dom kommer hem och ska stöka till igen =)

Martin åker till Eskilstuna idag och blir borta några dagar så då kanske jag tar mej tid nån kväll och fixar bloggen som ser ut som crap. Och så ska jag väl bli lite duktigare på att uppdatera tänkte jag ;)

Nu måste jag springa ut i förrådet å leta lite gamla kläder som William har haft som Saga kanske kan ha lite användning för. Bye


Kommentarer
Skickat av : Lena & Melwin

Spännande få se vad du hitta på denna gång med bloggen =)

2010-01-26 @ 19:20:48
URL: http://doohdooh.blogg.se/
Skickat av : Lena & Melwin

tror det blir skit bra =P

2010-01-27 @ 09:49:23
URL: http://doohdooh.blogg.se/

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0