view sourceprint?

Fredaaag

Nu har bloggen fått sitt gamla utseende igen. Har NOLL fantasi till en ny... Men den får duga, men det är så jädrans tråkigt när det ser så fult ut.. Aja, haha i-landsproblem.

Idag är vi lediga allihopa, är helt mör efter en riktig myskväll med Marie :) Är skittrött!!!! Men det blev sent så jag får skylla mej själv. Men barnen väckte mej halv 7 usch så jobbigt!

Jaja, idag blir de nog väldigt lugnt, bara hemma, inne... -20grader är det ute nu :( Vi får dega med trolldeg och baka lite kladdmuffins också tänkte jag. Annars ska jag försöka få barnen att sova en stund idag, speciellt Saga. Hon har sovit dåligt hela veckan, igår sov hon ingenting på dagis. Det är nog förkylning och täppta näsor som spökar.

I em kommer Martin hem, guud vad glada barnen ska bli! Då ska vi ha en liten välkomstfest för honom :)

Ne nu rycker barnen i mej ;) hörs! 





Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0