view sourceprint?

Måndag

Orkar egentligen inte blogga men slänger väl iväg ett ändå. Första inskolningsdagen på dagis för Saga idag, det gick jättebra! Det kommer nog gå fort att skola in henne, hon ville inte ens hem idag!:) Men hon var trött efter 1½ timme där, åkte hem och åt lunch och sen decka hon på en gång och då la jag henne 2timmar tidigare än vanligt.

*Stora damen*

Innan jul har William tjatat å tjatat om att få en råtta, "lika som Alvins". Han skrev ju det på önskelistan till tomten också. Det blev lite svårt eftersom tomten har långt till IKEA men idag fick han en utav Alvins mamma! Så otroligt snällt och TACK för att du tänkte på honom! :) William & jag är väldigt tacksam och han har haft den med sig hela dagen!


William och Martin passade på att ta en tur med skoter idag också (det var ju "bara" -14 ute). Tydligen ska de bli kallare till helgen igen! USCH!



När jag gick i skolan och skulle upp på mornarna hade jag problem med att vakna av väckarklockan på mobilen, så jag skaffade en riktigt högljudd klocka som jag heller inte vaknade till MEN som mina GRANNAR vaknade till, tilloch med. KNÄPPT jag vet haha* men nu har Martin hittat något som kanske skulle funka...

"När larmet går i gång påbörjas en häftig nedräkning från 10 och avslutas med en rejäl avfyrning. För att nu kunna stänga av alarmet måste du hitta och sätta tillbaka raketen i avfyrningsrampen." <länk så stygg haha*






Kommentarer
Skickat av : Cissi

sött med lillfingret ;)

2010-01-18 @ 11:18:29
URL: http://rallymomma.blogg.se/
Skickat av : Lena & Melwin

Men du är ju tok duktig ju på det johanna =)

2010-01-19 @ 10:24:04
URL: http://doohdooh.blogg.se/

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0