view sourceprint?

21/1

Nu var det länge sen det hände något här, jag har haft så mycke att göra att jag inte har haft tid. Har ju varit med Saga och skola in henne på dagis, det har gått otroligt bra! Hon trivs som fisken i vattnet och säger bara hejdå flera gånger men inga tårar! Och det är jag såå glad över! Jag kommer ihåg när jag skolade William och han grät varje gång jag skulle gå hem, det gjorde så ont i hjärtat att lämna honom då! :´( Men Saga, hon vill knappt gå hem när jag kommer:)

Vi har hunnit med att vara på storjsjöbadet också med momma och mostrarna. Jättekul var det verkligen! Det tog en stund för Saga att vänja sig men sen plaskade hon för fullt och vi åkte dom små rutschkanorna hela tiden :)

Vi har varit med om många roliga upplevelser senaste veckan men alltihop orkar jag inte ta upp men det är skönt väder och vi passar på att vara ute så mycke som möjligt nu och grillar korv och sånt :) Man vet ju aldrig när kylan kommer tillbaka.

Nu ska jag fixa med en massa papper, leta skridskor åt Wille och försöka hinna städa lite innan det är dags att hämta barnen.


Hittade en bild som blev tagen för precis 1år sedan - underbara ungar! ♥


Kommentarer
Skickat av : macknow

vi ska till Lillsjöhögen till Engla på Lördag.. kanske hon blir smittad och tar med det på dagis då =)

2010-01-21 @ 15:03:31
URL: http://macknow.blogg.se/
Skickat av : M.

Haha ja jag förstår inte hur dom kan tycka att det är skönt? :P Jag skulle ju få en sjujävla nackspärr med inslag av ryggonda. haha.

2010-01-22 @ 17:16:37
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0