view sourceprint?

100101

Första inlägget för i år!

Vilken toppenkväll vi hade igår! Underbara vänner, mycke skratt, mycke god mat och goda drinkar! Och världens snällaste och goaste barn! Det blev lite stressigt med att hinna göra all mat, tilltugg m.m m.m men det löste sig tillslut :) Vi spelade spel, skrattade mycke, badade tunna =D

Även fast det blev en väldigt sen natt så var jag väldigt pigg när barnen väckte mej vid halv 9. Hela dagen har jag städat, tvättat, busat med barnen, gått långpromenad som var väldigt välbehövlig efter allt vi stoppade i oss igår! 
 
Men nu känner jag att tröttheten kommer krypandes, ska nog gå och lägga mej snart men har fått Rayman (ett spel på datorn) som jag har svårt att slipa mej ifrån :P 


Har ni några nyårslöften? Vad? Brukar ni hålla dom? skulle va kul att veta!

Jag har inga nyårslöften direkt, eftersom jag inte brukar kunna hålla dom, och inte ens komma ihåg dom! Men ett hälsosammare år ska jag försöka med och tänka lite mer på mej själv!


Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0