view sourceprint?

wihoo

I sommar har jag nog jobb på JULA!! Roligt värre! Men är lite kluven, de blir lite mer jobb än jag tänkt mej så vi får se, ska ju på en annan intervju på måndag också... KUL! :)
Har precis kommit från jobbet och är kall som en isbit, värmen har gått sönder där så det kanske har varit runt 15grader där inne, brrr*
Imorn jobbar jag (om bilen startar) 10-21, kom föbi och hälsa på :)

På fredag kväll ska vi med bilbolaget på Arctura, de ska bli riktigt najs! Nu ska Martin få massera mina ömma ben och fötter sen sooooova...


Kommentarer
Skickat av : Stolt Mamma

Hade lätt kunnat komma förbi på en hamburgare OM inte maken hatade frasses hehehee..ska nog tvinga iväg han nån gång =)

2010-02-25 @ 15:21:18
URL: http://doohdooh.blogg.se/

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0