view sourceprint?

En fantastisk dag

Morgonen:

  • Jag försov mej =stress med allt=osammarbetsvilliga barn
  • Saga spiller ut en hel flaska drickyoghurt efter att jag nyss klätt på henne och vi är redo för att åka på dagis.

Efter dagis tänkte vi äntligen känna lugnet och ta en mysig fika tillsammans som jag hade förberett...

  • Saga är skitförbannad för att hon inte får dricka själv ur en lika dan mugg som jag och William hade
  • William spiller ut en koppen med varm choklad över sig, som tack och lov var ljummen
  • Han ramlar när han ska hoppa in i duschen, det gick bra men synd att det ska gå så ont för honom! :(
  • Saga står och repar tvskärmen med en skiffnyckel!!

Sedan har barnen har tävlat om vem som får mest uppmärksamhet av mej och skrikit ikapp.
Tog även fram en jäkla massa köttfärs igår som jag var tvungen att laga till idag, tänkte laga för att frysa till matdosor och till sena eftermiddagar (INTE lätt med 2griniga ungar som kräver pussar och kramar).

Och så är det OS på det. ÖVERALLT är det OS tv/radio, man hör det i bakgrunden överallt! BLÄ!
Och för att inte glömma den fruktansvärda kylan!! (-35,5 här nu) t a m e j h ä r i f r å n

Imorgon är jag l e d i g, vilket är tur för bilen lär inte starta? Och OM den gör det ska jag söka jobb och försöka hinna med en storstädning -Det är bra för både kropp och själ. Det känns som att det skulle behövas nu! ;)

Go natt...


                                          ♥ ♥ ♥ Undrarbara busungar, jag älskar er såå ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Skickat av : Stolt Mamma

Heheee huffa stackarn..

bloggen blev suuuuper najs =)

2010-02-23 @ 10:14:51
URL: http://doohdooh.blogg.se/

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0