view sourceprint?

GOD MORGON

Sitter och väntar på att barnen ska vakna, tänkte att dom skulle föröka få sova så länge som möjligt för på eftermiddagarna brukar William vara såå trött. Han är väl inte van vid att vara så länge på dagis. Idag börjar jag kl9 och ska öppna. Slutar kl 2 men ska försöka få ett till pass efter det också, vi får  se.

Vill fortfarande ha ett annat jobb, eller måste ha ett annat.... Hojta så fort ni hör något -OK?:)

Helgen ser vi fram emot, wille ska väl köra 4hjulingen antar jag, jag och M ska få lite egentid och alla hjärtans dag på söndag




Bild: Från förra helgen då Wille sladdar runt på isen:)

Nu ---> frukost


Kommentarer
Skickat av : ronja

Vart jobbar du nu då? <3

2010-02-12 @ 10:10:34

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0