view sourceprint?

Alla ♥ans dag!

Jag och älsklingen firade den tillsammanssjälva igår. Vi gick ut och åt på simon&victor (pepparstek med pot. gratäng) helvete vad mätt jag blev.. Efter det blev det bio, "farsan" den var bra tycker jag, riktigt rolig emellan åt. Jättemysigt hade vi :)

Hoppas ni alla har haft en fin alla ♥ans dag idag! Det har vi haft! :) Det började med att jag fick sovmorgon till halv 11 (hur skönt ch välbehövligt som helst) klev upp i skinade sol och åt good frukost:) Jag och barnen åkte till Källåsen (till barnens momma och moster), åkte madrass och busade för fullt. Martin tog sin gammel skoter och for en sväng medans.
Åkte hem och gjorde "god" mat som blev olyckat... Men men... Man behöver ju inte lyckas varje gång ;)

Just nu är tvn på OS eller vad de nu heter! Det håller på att göra mej galen. Jag verkligen hatar HAATAR sport!! Usch och fy vad jag hatar dessa sport tider! Men ska försöka övertala Martin om att se en film sen istället:)

Imorgon är jag LEDIG, den dagen ska barnen få gå en liten stund på dagis medans jag ska söka lite jobb. Sen kanske vi hälsar på lite kompisar och bara tar det lugnt. Sista fotokursen imorgon kväll också, känns sorgligt för det är riktigt kul men den kommer nog vara ganska givande. Lite träning på det så kanske man kan bli duktig? Vem vet...

Senare i veckan blir det mycke jobb. Öppning till stängning (10-21) jobbigt och tråkigt. Saknar barnen sååå himla mycke, får ingen tidöver till något annat:( men måste jobba in lite pengar för den här månaden också, den är ju snart slut... Ha en fin kväll




Kommentarer
Skickat av : Sophie

Gå och hämta en award i min blogg : ) Kram!

2010-02-16 @ 20:59:54
URL: http://www.sooofih.blogspot.com
Skickat av : ronja

Johanna, du är grym på foto tycker jag. inte bara som din syster. det är nog många som tycker det. Du var född till att måla och foto och inredning. det är du riktigt duktig på gumman!! :)

2010-02-17 @ 11:30:01

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0